Deluje kakor, da je klicni center dobra odločitev ta hip
Zadnje čase zelo pogosto videvam oglase za klicni center in niti ne vem, kdaj so se ponovno začeli tako zelo oglaševati. Deluje kakor, da se je povpraševanje za to povečalo in da se klicni center vrača v uporabo v podjetjih.
V času digitalizacije mi je po svoje to kar čudno, čeprav po svoje se mi zdi pa tudi precej smiselno, saj se trendi spreminjajo in morda je vseeno človeški kontakt z glasom danes spet več vreden kakor pa napisan tekst. Nisem pametna glede tega po svoje, bi bila pa ta razlaga lahko precej smiselna. Preden se je digitalni svet razširil, je bil klicni center najbolj priljubljena oblika prodaje. Potem je pa ljudem kar zelo ustrezalo, da se so se pogovarjali preko tekstov. Tako, da lahko se sedaj ponovna dela ta prebrat in so takšni centri zopet bolj v trendu in so tudi bolj uspešni. Težko bi rekla karkoli, saj, je lahko več dejavnikov. Lahko pa je povpraševanje premajhno in se s tem sproža povpraševanje.
Vsekakor vem, da pogosto slišim, da se telefonska prodaja povečuje marsikje, kar pomeni, da je nekaj na tem. Nikoli prej nisem vedela, da pravzaprav kakšen klicni center pri nas obstaja. Samo v zadnjih tednih sem pa izvedela za najmanj tri. Kako so uspešni in primerni, ne vem, ampak če ne drugega imam podatek kaj pri nas obstaja, in ko se bom odločal za to, da bi najela klicni center, imam vsaj nekaj kontaktov. Za zdaj je samo idej, ki me mora po tihem mika, ne vem pa, ali se bom pravzaprav odločila za to.
Vsekakor je nekaj za razmisliti in lahko, da se bo na koncu res izkazalo za potencialno dobro potezo za povečanje prodaja ampak vseeno je klicni center in če ne drugega lahko naredim tudi kratkoročni test in se potem odločim na podlagi rezultatov, kaj bom naredila.